сряда, 24 януари 2018 г.

СКАНДАЛНО: Кметицата на ”Младост” съборена в калта от гардове на фирма


Кметът на столичния район "Младост" Десислава Иванчева е била бутана, дърпана и накрая съборена в калта от гардове на строителен обект. Инцидентът е станал снощи по време на изненадваща проверка на Иванчева на проекта „Гранд каньон” на турската фирма „Гаранти Коза”, съобщи самата тя в официалния и личния си профил във Фейсбук.
Иванчева пристигнала на строителния обект след 22 ч. заради сигнал от граждани за вдигане на шум. Тя поискала документи, но такива не й били представени. 


"Вижте на какъв ужас бях подложена от персонала на Гаранти Коза, докато се опитвах да си свърша работата. Бутаха ме и накрая успяха да ме съборят в калта, докато бях дошла да проверя защо нарушават забраните за вдигане на шум вечер по сигнал на жители от 303 блок в Младост, в качеството си на кмет на квартала. 

Бутаха и ми дърпаха телефона, за да не ги снимам и накрая и той се озова в калта. Нямам думи и не знам как може да си позволят такова отношение към длъжностно лице, което просто иска да си свърши работата. Извиках и органите на реда", написа Иванчева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар