неделя, 18 юни 2017 г.

РАЗКРИТИЕ: Партията на Кадиев стои зад мащабно строителство в "Младост"

Въпреки твърденията на Георги Кадиев, че е против масовото строителств в столичния квартал "Младост" - фактите говорят друго. Оказва се, че именно неговата малко известна партия "Нормална държава" е в основата на най-големия строителен обект в квартала. Хората на Кадиев са дали зелена светлина за изграждането на "Гранд Каньон".

Проектът, който ще е на мястото на бившата "Аско Деница", беше представен още през 2014 г., а година по-късно получи и сертификат за приоритетна инвестиция от правителството. Плановете на "Гаранти Коза" са да изгради на терена, който купи през 2013 г. за 23 млн. лв., три жилищни сгради – "Рила" (на 30 етажа, с височина 114 м), "Пирин" (19 етажа, 84 м) и "Витоша" (16 етажа, 73 м). В тях ще има общо около 700 апартамента. Именно този мащабен строителен обект е в основата на голямо напрежение в квартала.

Ето, какво написа по темата кметът на район "Младост" - Десислава Иванчева:

Въпреки ясното ми заявяване, че съм против проекта на "Гаранти Коза", бившият заместник кмета, който е и архитект и е избран от мен да защитава политиката ми, който е от "Нормална държава", накара експертите от администрацията, без мое знание да разпишат папките и така съгласуваха проекта. След това демостративно не съгласие от арх. Лапатов от "Нормална държава" с моето мнение, беше помолен да напусне екипа ми и той вместо да напусне, си взе три месеца болничен. Така обърка системата на работа в администрацията, със следващото идване на папките, за подписване на разрешителното на техническия проект.

Папките бяха подписани от екипа на Здравко Здравков и въпреки, че не съм резюлирала преписките за обработване, главният ни архитект тайно без да има административно право за това,  тъй като преписката се намира при мен в кабинета, тя разписва разрешителното за строеж (бл. на р. става дума за главния архитект на район "Младост" Весела Тасева). Така тя е нарушила правилата за работа на администрацията и не се е съобразила с моето мнение. След разговор с нея, разбрах, че е разговаряла с зам.кмета ни арх.Лапатов и заедно, тайно зад гърба ми са се разбрали да го подпишат. Тя също беше помолена да напусне работа, но й тя като Лапатов от "Нормална държава", излезна в болничен. Вече 3-4 месеца боледува. Така ми спъна работата на администрацията, тъй като нямам право на друг главен архитект.

Няма коментари:

Публикуване на коментар